عکس حیوان خانگی افراد مشهور

افراد مشهور جهان رابطه خوبی با حیوانات دارند. بعضی‌ها سلیقه عجیبی در انتخاب حیوان خانگی دارند. مثلا مایکل جکسون از یک میمون خانگی نگهداری می‌کرد. اما بیشتر سلبریتی‌ها و افراد مشهور یک سگ یا گربه دارند. ما در ادامه عکس حیوان خانگی افراد مشهور را به شما نشان می‌دهیم. این سلبریتی‌ها در جهان مشهور هستند، در حوزه‌های مختلف، از موسیقی تا سینما و ورزش را شامل می‌شوند.

اسنو، اولین عکس حیوان خانگی افراد مشهور

سگ بریتنی اسپیرز

‌نخستین عکس حیوان خانگی افراد مشهور به اسنو، سگ بریتنی اسپیرز تعلق دارد. بریتنی اسپیرز عکس سگ خود را فردای اعلام خبر جدایی با سام اصغری منتشر کرد. سام اصغری و بریتنی اسپیرز یک سگ خانگی دوبرمن به اسم پورشا داشتند. بعد از جدایی اصغری این سگ را با خود برد. شاید برای همین بود که بریتنی اسپیرز فردای رفتن پورشا عکس حیوان خانگی خود را منتشر کرد.

سگ سام اصغری

شیبا، دومین عکس حیوان خانگی افراد مشهور

سگ ایلان ماسک

ایلان ماسک یکی از مشهورترین و ثروتمندترین افراد کره زمین است. ماسک هم عکس حیوان خانگی خود را منتشر کرده است، یک توله شینااینو به اسم فلوکی. ایلان ماسک در سال 2021 فلوکی را به سرپرستی پذیرفت. در این سال بعد از انتشار عکس فلوکی قیمت دوج کوین به شدت بالا رفت. شاید به همین مناسبت بود که یک توکن کریپتو به نام سگ ایلان ماسک یعنی فلوکی نامگذاری شده است.

هارپر، سومین عکس حیوان خانگی افراد مشهور

سگ کاملا هریس

سومین عکس حیوان خانگی افراد مشهور به هارپر سگ کاملا هریس اختصاص دارد. خانم هریس اکنون معاون رپیس جمهور امریکا یعنی جو بایدن است. وی هارپر را در سال 2017 یعنی زمانی که هنوز دادستان یکی از ایالت‌های امریکا بود به سرپرستی گرفت. خانم کاملا هریس عاشق سگ ها است. بارها عکس هارپر را هنگامی که در دفترش بود منتشر کرد. 

عکس حیوان خانگی کیت میدلتون و پرسن ویلیام

اورلا سگ کیت میدلتون

نالا و اورلا دو سگ کیت میدلتون و پرنس ویلیام هستند. این سگ‌ها از نژاد کوکر اسپانیل هستند. کیت میدلتون عاشق سگ‌ها است. این عشق به بچه‌ها هم سرایت کرده و کلا خانواده سلطنتی رابطه خوبی با سگ‌ها دارند. کیت در نوجوانی یک سگ از نژاد گلدن رتریور به اسم تیلی داشت. تیلی در سال 2017 در سن 17 سالگی درگذشت. اورلا که نام یکی از سگ‌های آنان است، به معنی «شاهزاده خانم طلایی» است. 

نالا سگ کیت میدلتون

دو گربه سول گی، چهره مطرح کی پاپ

سول گی بازیگر و خواننده اهل کره‌جنوبی است که برای ما ایرانی‌ها هم چهره شناخته شده‌ای است. سول گی یکی از افراد معروف موسیقی کی پاپ است. او بیش از همه به خاطر آوازهای قوی‌ خودش شناخته شده است. هرچند در رقص هم توانایی و هنر بسیاری دارد. سول گی دو گربه دارد. لولو و لالا نام گربه‌های او است که در عکس حیوان خانگی افراد مشهور می‌بینید.

کوین، یک عکس حیوان خانگی افراد مشهور

سگ پیتر دینکلیج

ایرانی‌ها پیتر دینکلیج را با سریال گیم آف ترونز می‌شناسند. هیدن هم مدافع حقوق حیوانات است و هم یک سگ به اسم کوین دارد. کوین از نوع سگ نجات است. در عکس حیوان خانگی افراد مشهور باید جای ویژه‌ای به دینکلیج و کوین اختصاص داد. چون هم کوین یک سگ خوب و زیبا است و هم به نسبت قدش به اندازه قد صاحب او است. دارایی این بازیگر آمریکایی به 10 میلیون دلار می‌رسد. او یک دختر هم دارد. پیتر دینکلیج برای بازی در نقش تیریون لنیستر در گیم آف ترونز یک جایزه گلدن گلوب و دو جایزه دیگر را کسب کرد. 

دی سی، سگ ستاره کی پاپ

سگ کیم یانگ جون

کیم میونگ جون، خواننده مطرح گروه محبوب موسیقی کی پاپ، ASTRO است. کیم میونگ جون در صحنه موسیقی کره‌جنوبی یک چهره شناخته شده محسوب می‌شود. وی که در کره به ام جی شناخته می شود (یعنی مخفف کیم میونگ جون) سگی به نام دی سی دارد. به این ترتیب دی سی این شانس را داشت که چهره‌اش به عنوان عکس حیوان خانگی افراد مشهور منتشر شود.

دو سگ راجر واترز افسانه‌ای

جورجیا سگ راجر واترز

راجر واترز، این اسطوره موسیقی راک دو سگ خانگی دارد. جورجیا براون و پامرانین نام سگ‌های او است. تصویر جورجیا براون به عنوان عکس حیوان خانگی افراد مشهور، هنگام سخنرانی واترز در سازمان ملل منتشر شد. واتر در این سخنرانی که به صورت ویديوکنفرانس برگزار شد، درحال صحبت درباره جنگ اوکراین بود که سگ او هم در تصویر دیده شد. راجر واترز عکس پامرانین را خودش منتشر کرد.

پامرانین سگ راجر واترز

چمپ، حیوان خانگی فرنچ مونتانا

سگ فرنچ مونتانا

در فهرست عکس حیوان خانگی افراد مشهور باید جای ویژ‌ه‌ای را به چمپ اختصاص بدهیم. چمپ که یک سگ نژاد ماستیف (غول‌ پیکر) تبتی است، به فرنچ مونتانا تعلق دارد. فرنچ مونتانا، خواننده و ترانه‌سرای امریکایی است. او اصالتا اهل مراکش و نام واقعی او کریم خربوش است. کریم خربوش در مراکش متولد و در محله برانکس نیویورک بزرگ شد. پاپ دت یکی از آهنگ‌های معروف فرنچ مونتانا است. چمپ، سگ خانگی او 5 ساله است. 

ماروسکا، سگ محبوب کریستیانو رونالدو

ماروسکا سگ رونالدو

برای کریستیانو رونالدو نمی‌توان فقط از یک عکس حیوان خانگی افراد مشهور صحبت کرد. چون او سه حیوان خانگی دارد. یکی از آنها ماروسکا است که یک سگ از نژاد لابرادور است. طرفداران رونالدو در سال 2015 با این سگ آشنا شدند، یعنی زمانی که آقای بازیگر در اینستاگرام عکسی از خودشان منتشر کرد. در سال 2021 خانواده رونالدو یک سگ دیگر به اسم لاتونی را به جمع خانواده اضافه کردند. سومین حیوان خانگی رونالدو پپه بود که از سال 2019 به خانواده اضافه شده است. پپه یک گربه نژاد بی‌مو بود. پپه در سال 2021 بر اثر تصادف کشته شد. 

پپه گربه رونالدو

لوتوس، گربه سارا جیسکا پارکر

گربه جسیکا پارکر

سارا جیسکا پارکر هم عاشق حیوانات است. این بازیگر مشهور یک گربه به اسم لوتوس دارد. لوتوس در بعضی فیلم‌ها هم بازی کرده است. این گربه نپو وقتی که تازه متولد شده بود از سوی انجمن انسانی کانکتیکات نجات یافت. اینکه خانم جسیکا پارکر یک گربه بی نام و نشان را به خانه خود راه داده نشانه علاقه او به حیوانات است.

14 حیوان خانگی کایلی جنر

پنی سگ کایلی جنر

کایلی جنر بسیار به حیوانات علاقه دارد. تا حدی که در خانه او گونه‌های مختلفی از حیوانات را می‌توان دید. به عبارت دیگر در عکس حیوان خانگی افراد مشهور، برای حیوانات خانم جنر باید برای 14 عکس جا باز کرد. کایلی جنر بیش از همه به سگ‌ها به ‌ویژه تازی‌های ایتالیایی عشق می‌ورزد. باوجود این در خانه او گربه، خرگوش و مرغ هم زندگی می‌کنند. کایلی جنر 11 سگ دارد که شامل 7 سگ تازی ایتالیایی است. نام این سگ‌ها نورمن، بامبی، هارلی، رزی، سوفیا، کوین و جیل است. چهار سگ دیگر او به نام‌های پنی (بیگل)، اودی (داچ‌شوند)، ارنی (داچ‌شوند مو بلند) و وسلی (مخلوط چیهواهوا-داچ‌شوند) هستند.

 موکسی، گربه خوشبخت روپرت فرند

گربه روپرت فرند

روپرت فرند، بازیگر و کارگردان بریتانیایی یک گربه دارد. اسم گربه او موکسی دارد. به دلیل قشنگی باید جای ویژه‌ای به موسکی در عکس حیوان خانگی افراد مشهور داد. یکی از مهم‌ترین نقش‌های روپرت فرند بازی در نقش آقای ویکهام است که اقتباسی از «غرور و تعصب» بود. این فیلم یک موفقیت تجاری و انتقادی بود و به شروع حرفه Friend کمک کرد.  

اکو، سگ آقای زد  

اکو سگ زد

زد، نام هنری تون زاسلاوسکی ترانه‌سرا و آهنگساز آلمانی-روسی است. آقای زد یک سگ زیبا به نام اکو دارد. زد با آهنگ‌هایی مانند The Middle، Stay و «I Want You to Know» شناخته می‌شود. او در پنجاه و ششمین جوایز گرمی جایزه بهترین ضبط رقص را از آن خود کرد. در عکس حیوان خانگی افراد مشهور باید اشاره کنیم که زد اکو را در سال 2020 یعنی 3 سال پیش به فرزندی قبول کرد.  

جای ویژه برای مس و لیلی در عکس حیوان خانگی افراد مشهور

لی لی سگ بارت کاناهان

بارت کارناهان هنرپیشه آمریکایی که با ایفای نقش‌ در سریال‌های «یکی از ما دروغ گفتن» و «کبرا کای» شناخته شد، دو سگ دارد. لیلی و مس دو سگ کارناهان هستند. بارت کارناهان در سال 2017 سرپرستی مس را قبول کرد.

دو سگ اسپانیل جولیان هاف

سگ جولیان هاف

جولیان هاف هم دو سگ از نژاد کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل داشت. لکسی و هارلی نام سگ‌های او بود که متاسفانه در تابستان 2019 بر ا ثر تصادف مردند.

هالک، سگ غول‌پیکر لیونل مسی

هالک سگ لیونل مسی

لیونل مسی بهترین بازیکن فوتبال جهان یک سگ غولپیکر به اسم هالک دارد. سگ مسی از نژاد برودکس است. برودکس ها در شاخه ماستیف‌ها یا سگ‌های غولپیکر دسته بندی‌ می‌شوند. هالک که اسم افسانه‌ای به معنای بزرگ و غول‌پیکر هم هست، از بچگی در خانه مسی بزرگ شده است. اینطور هم نبود که از ابتدا این قدر بزرگ باشد. اما همانطور که رشد کرد، روز به روز خانواده لیونل مسی هم ارتباط بیشتری با این سگ برقراری کردند. حالا هالک هم جای مهمی در عکس حیوان خانگی افراد مشهور دارد. شاید هیچ وقت این سگ فکر نمی‌کرد که روزی همه مردم دنیا بخواهند او را به عنوان عکس حیوان خانگی افراد مشهور و البته این بار مسی بشناسند.  

 بیلی و بیچ سگ‌های آقای نورتون

گراهام نورتون دو سگ نجات زیبا و دوست‌داشتنی به اسم‌های بیلی و مج داشت. اما متاسفسانه این سگ‌ها هم از دنیا رفتند. نورتون مج را در سال 2019 از دست داد و بیلی هم که یک لابرادودل سفید رنگ بود در سال 2020 از دنیا رفت. نورتون بسیار به سگ‌های خود عشق می‌ورزید. وی پس از مرگ سگ‌ها گفت که آنها شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی بودند. وی خاکستر آنها را زیر درختی در باغ خانه خود در ایرلند دفن کرد.

مهران نعیمی

Add comment

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.

خروج از نسخه موبایل