گربه بازیگران و افراد مشهور ایرانی + دوستداران گربه‌ها

بحث بر سر نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی، به خصوص سگ و گربه همیشه در بین همه مردم وجود دارد. نگهداری حیوانات خانگی برای بسیاری از مردم یکی از لذت بخش‌ترین کارهای دنیا است. به قدری دوست داشتنی که تعدادی از آن ها نگهداری و بزرگ کردن حیوانات را، به بچه دار شدن ترجیح می‌دهند. انتشار عکس‌های نگهداری از سگ‌ها و گربه‌ها توسط بازیگران در خانه همیشه موافقان و مخالفان خودش را به همراه دارد. اما آنچه که بر همه ما لازم و ضروری است. احترام به حقوق حیوانات خانگی و آزار نرساندن به آن هاست.

در این مطلب تعدادی از بازیگران و افراد مشهوری که از گربه نگهداری می‌کنند. یا دوست دار آن ها هستند را معرفی کردیم.

گربه اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند بازیگر معروف سریال دراکولا، سرپرست گربه پرشین سفید و بسیار با نمکی به اسم تیمسار است و در صفحات مجازی او را معرفی کرده است.

گربه بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی از بازیگران فیلم مسافری از هند سرپرست یک گربه اسکاتیش مو کوتاه نارنجی است. که اسم آن را نارنگی گذاشته است. به گفته خود در صفحه اینستاگرامش: نارنگی باعث افزایش تمرکزش هنگام درس یا کتاب خواندن می‌شود.

گربه علی اوجی

علی اوجی از بازیگران سریال نمایش خانگی ملکه گدایان سرپرست یک گربه پرشین سفید پشمالو است. به گفته خود علی اوجی پشمک بسیار گربه تنبل و استراحت طلبیست.

گربه نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد مجری برنامه خندوانه صاحب یک گربه بسیار بامزه و جدی است. نیما شعبان نژاد نام او را مویز گذاشته است. در یکی از پست‌های اینستاگرامی خود درباره مویز گفته است که: مویز به او یاد داده خونسردیش را در همه مواقع حفظ کند و وقتی از جلوی برنامه تلوزیون بلند می‌شود و می‌رود به این معنی است که فرق طنز و توهین را تشخیص می‌دهد.

گربه هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر محبوب ایرانی، 40 گربه دارد! گاهی تعداد گربه‌هایش به ۱۰۰ تا هم می‌رسد. هدیه تهرانی به شدت از گربه‌های آسیب دیده حمایت می‌کند و هزینه زیادی را صرف آن ها می‌کند. نکته‌ای که او را از بقیه متمایز می‌کند این است که برخلاف باقی سلبریتی‌ها انجام این کارها بدون نمایش و عمومی کردن آن است. هدیه تهرانی سال‌ها پیش اولین گربه خود را به سرپرستی گرفت و روز به روز به تعداد آن ها اضافه کرد. برای مراقبت و نگهداری از گربه‌ها از دوستان و آشنایان نزدیک خود کمک می‌گیرد. یک نفر هم به صورت تمام وقت از آن ها پرستاری می‌کند.

گربه نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر سریال معروف ستایش از دوست داران گربه‌هاست. گربه او در واقع گربه همسرش علی اوجی بوده که در بالا درباره آن توضیحاتی دادیم. نرگس محمدی و علی اوجی هر دو از پشمک تنبل مراقبت می‌کنند.

گربه ماریه ماشاالهی

خانم ماشاالهی بازیگر تئاتر و سینما ایران، صاحب گربه نژاددار به اسم پرشین است.

گربه آرام جعفری

آرام جعفری بازیگر چند قسمت از مجموعه نمایش خانگی قهوه تلخ است. سرپرست یک گربه اسکاتیش فولد به نام دلبر است.

گربه هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر معروف ایرانی از علاقه‌مندان شدید گربه‌هاست. هانیه توسلی از کودکی همیشه از گربه‌ها نگهداری می‌کرد و همیشه حامی آن ها بود. او در سال ۹۶ گربه خود را از دست داد و این غم بزرگش را با به اشتراک گذاشتن پستی در اینستاگرام خود نشان داد. او در پست اینستاگرام خود گفت: «بخواب مامان جان. بخواب تنها دلخوشيم. بخواب شيرين عسلم. منو ببخش. ديگه آرزويى ندارم. ديگه هيچى نمى‌خوام از خدا. ديگه بى‌حس شدم. ديگه تموم شدم. فقط منتظرم كه زودتر بيام پيشت. همين.»

این صحبت هانیه توسلی به شدت مورد انتقاد و توهین مردم و سلبریتی‌های دیگر قرار گرفت. عده‌ای معتقد بودند ناراحتی او افراطی بوده. عده‌ای دیگر معتقد بودند حیوان خانگی همانند فرزند انسان است و غم از دست دادنش بسیار سخت است.

گربه نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از بازیگران معروف سینمای ایران نیز از دوستداران گربه هستند. گربه نیوشا ضیغمی پرشین نارنجی رنگ پشمالویی است که علاقه زیادی به او دارد.

گربه بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر مطرح ایرانی هم از دوستداران گربه هستند و از آن ها مراقبت می‌کند.

گربه سوشا مکانی

سوشا مکانی فوتبالیست ایرانی از حامیان گربه و صاحب یک گربه نژاد دار و بسیار قشنگ با چشمانی زرد است.

گربه شهرزاد کمال‌زاده

شهرزاد کمال‌زاده متولد سال ۱۳۶۴، یک گربه مشکی خاص دارد که علاقه بسیار زیادی به او دارد.

گربه بهرام رادان

بهرام رادان یکی از دوستداران و حامیان گربه است.

سمیرا حسینی و گربه‌اش

این بازیگر ۳۳ ساله به همراه گربه خانگی‌اش در فضای مجازی با این کپشن منتشر کرده است:

«اين سودابه خانومه…

بيشتر از غذا ، محبت می‌خواد طوری محبت و گدايی مي‌كنه و دنبال آدم مياد كه نميدونی بايد چيكار كني.

مجبور ميشی سوار ماشينش كنی، اونم فقط می‌خواد نزديك ترين جا به صورتت باشه …

خيلی هم تميز و پاكيزه ست خانوم»

گربه کیهان ملکی

آقای ملکی بازیگر مشهور ایرانی متولد ۱۳۴۷، صاحب یک گربه بسیار زیبا است.

دوستداران گربه همیشه عشق و علاقه خودشان را با منتشر کردن عکس و یا غذا رسانی به آن ها نشان دادند. رویا نونهالی و بازیگران نقش سارا و نیکا پایتخت و ریحانه پارسا از این دست آدم‌ها هستند.

مهران نعیمی

Add comment

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.

خروج از نسخه موبایل