گربه های سلبریتی؛ بهترین صفحات اینستاگرام در خصوص گربه ها

مقدمه

گربه ها محبوبیت بسیار زیادی در اینترنت و بخصوص اینستاگرام دارند. همیشه در حال لایک کردن تصاویری از گربه‌ها در این شبکه اجتماعی هستیم. رفتارهای بامزه این حیوان دوست داشتنی، یک نوع مقابله با زندگی افسرده‌کننده مدرن بخصوص در دوره کرونا است. همینطور از آنجا که نرخ تولد در دنیای امروز پایین آمده، علاقه به حیوانات خانگی و بخصوص گربه‌ها زیاد شده است. جدا از گربه‌هایی که تصاویر آنها را در پیج‌های متفاوت می‌بینیم، یک سری گربه سلبریتی شده‌اند. گربه‌هایی که با داشتن صاحبان خوش‌ذوق، صفحات مخصوص خود را دارند و تلاش شده تا بیشتر دیده شوند. با برخی از این گربه های سلبریتی در ادامه آشنا خواهید شد.

گربه های سلبریتی

نالا

نالا گربه‌ای از دورگه‌ی سیامی-تَبی با 4.3 میلیون فالور در اینستاگرام است. این گربه وقتی سن کمی داشت به پناهگاه گربه‌ها سپرده شده بود. صاحب جدید او، واریسیری ماتاچیتیفان که اصالت تایلندی دارد، در سال 2010 این گربه را از پناهگاه به خانه آورد. آنها در  لوس آنجلس زندگی می‌کنند و واریسیری در آنجا به دانشگاه می‌رود. وایسیری مدتی بعد از سرپرستی نالا، پیجی در اینستاگرام ساخت. هدف او به اشتراک گذاشتن عکس‌ها این گربه با خانواده و دوستانش در تایلند بود. با این حال، برخلاف انتظار نالا معروف شد. در پیج اینستاگرام آنها تلاش زیادی شده تا توجه به پناهگاه‌های گربه جلب شود. گربه‌های زیادی بدون سرپرست آنجا منتظر صاحبان جدید هستند.

نالا کت گربه های سلبریتی

نالا صاحب رکورد گینس بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام از یک حیوان خانگی است. همینطور کتابی چند ماه پیش راجع به او منتشر شد. نام این کتاب Living Your Best Life According to Nala Cat است. همینطور یک برند غذای گربه به نام Love, Nala از 2019 وارد بازارهای آمریکا شده است که آن را نیز دائما تبلیغ می‌کنند. ارزش برند این گربه در سال 2020 به 113 میلیون دلار رسیده است. 

گرامپی

البته نام این گربه سس تارتار بود اما به گرامپی (Grumpy) به معنی عنق معروف شد. گربه‌ای با 2.6 میلیون فالور در اینستاگرام بود. او همینطور به بیش از 8 میلیون فالور در فیس بوک رسید. پیج او هنوز فعال است اما این گربه در سال 2019 فوت کرد. گرامپی تنها هفت سال عمر کرد و ساکن آریزونا بود. این گربه سیامی به شکل‌های متفاوت صورت خود معروف بود. حالت‌هایی که همگی دلالت بر بداخلاقی داشتند. این گربه در میم‌های زیادی حاضر شد و اینطور به شهرت رسید. البته این گربه یک سری بیماری های گربه داشت که باعث ظاهر متفاوت وی شده بود.

گرامپی کت گربه های سلبریتی

او در زمان زندگی بسیار معروف بود. در چندین برنامه تلویزیونی و سریال شرکت کرد، یک کتاب در موردش نوشته شد و چیزی حدود صد میلیون دلار ارزش برند داشت.

لیل باب

لیل باب (Lil BUB) گربه‌ای اهل ایندیانا است که در سال 2011 متولد شد. این گربه، یکی از گربه های سلبریتی آمریکا است که 2.4 میلیون فالور در اینستاگرام دارد. دلیل این شهرت، شکل متفاوت فیزیک این گربه  و جثه بیش از اندازه کوچک او بود. یکی از مشکلات جسمی این گربه، این بود که معمولا زبانش بیرون از دهان قرار داشت. اولین تصویر از این گربه به نوامبر 2011 در تامبلر مربوط می‌شود. بعد این گربه در ردیت معروف شد. در فیس بوک، پیش از جاهای دیگر فالورهای این گربه میلیونی شدند. یک مستند نیز به نام لیل باب و دوستان ساخته شد که سال 2013 اکران شد. با این حال، این گربه نیز هشت سال بیشتر عمر نکرد و سال 2019 فوت کرد. ارزش برند این گربه در زمان مرگ به 200 هزار دلار رسیده بود.

لیل باب گربه های سلبریتی

اسموتی

اسموتی (Smoothie) گربه‌ای زیبا است که به محبوبیت زیادی رسیده است. این گربه که ملکه‌ی گربه‌های اینستاگرامی است، 2.2 میلیون فالور دارد. این گربه، یکی از فتوژنیک‌ترین گربه‌هایی است که تاکنون دیده شده است. به جز داشتن زیبایی ظاهری، این گربه به دلیل رفتار شیرین خود نیز معروف است. این گربه از سال 2016 معروف شده است. ارزش برند این گربه نزدیک به یک میلیون دلار است.

اسموتی گربه های سلبریتی

پاج

پاج (Pudge) گربه‌ای است که به دلیل داشتن سبیل بامزه و صورت دو رنگ خود معروف است. این گربه مینیاپولیس توسط فردی به نام کَدی به سرپرستی گرفته شد. کَدی گرافیست است و به همین دلیل تلاش زیادی کرده که برند خوبی از نظر ظاهری از این گربه بسازد. ویدئوهای زیادی از او در یوتیوب خواهید دید.

پاج pudge گربه های سلبریتی

کول و مارمالاد

کول و مارمالاد (Cole and Marmalade) دو گربه‌ای هستند که همینک در اینستاگرام 650 هزار فالور دارند. آنها در فلوریدا زندگی می‌کنند. کول از نژاد آنگورای ترک است و از خیابان به خانه آورده شده است. مارمالاد هم گربه‌ای حنایی با موهای کوتاه از نژاد تَبی است. این دو به ترتیب 7 و 6 سال دارند. وبسایتی نیز دارند که این موضوع را جا می‌اندازد که گربه‌های به سرپرستی گرفته شده، بهترین نژاد هستند. این دو چندین جایزه مربوط به حوزه گربه‌ها را در سال‌های اخیر برنده شده‌اند.

کانال یوتیوب این دو نیز 1.3 میلیون نفر فالور دارد. آنها ویدئویی در یوتیوب دارند که 19 میلیون بار دیده شده است. ارزش برند این دو گربه به 800 هزار دلار رسیده است.

ادامه دارد…

علی امیری فر

Add comment

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.

خروج از نسخه موبایل