سگ و گربه
داگ د پاگ-سلبریتی اینستاگرامی

سگ های سلبریتی؛ بهترین صفحات اینستاگرام در خصوص سگ ها

مقدمه

گربه ها انگار نماد اینترنت هستند. با این حال بهترین دوستان انسان‌ها، هنوز سگ ها هستند. سگ های سلبریتی هم محبوبیت بسیار زیادی در اینترنت دارند. افراد در سراسر جهان، تصاویر زیادی را از سگ‌های خود منتشر می‌کنند. همینطور گاهی یک قدم را فراتر می‌گذارند و برای سگ‌های خود صفحه اینستاگرام می‌سازند. مثلا این کاری بود که مایکل فلپس، قهرمان شنای سابق جهان انجام داده است. او برای دو سگ خود، با کیفیت بالا تولید محتوا می‌کنند. چنین پیج‌هایی در اینستاگرام بسیار زیادی هستند. برخی از آنها کیفیت بالاتری نسبت به سایرین دارند. پس برای فالو کردن چند صفحه جدید در اینستاگرام از سگ های سلبریتی ها آماده باشید.

سگ های سلبریتی

Doug the Pug

بیشتر سگ‌ها با پستچی محل، پسر همسایه یا کسی که به طور منظم از کنار خانه رد می‌شود دوست هستند. با این حال این سگ معروف، دوستانی مانند جان لجند، شکیرا، اد شیران و جاستین بیبر دارد. همینطور با دمی لواتو در ویدئوی Fall Out Boy و موزیک ویدئویی دیگر از کیتی پری شرکت کرد و تصویری از او در مجله تایم منتشر شد. این سگ، از نژاد پاگ، اهل نشویل، تنسی آمریکا است. او یک سلبریتی به شمار می‌رود. او دومین حیوان خانگی سال 2018 بود و در اینستاگرام حالا چهار میلیون فالور دارد.

داگ د پاگ
داگ د پاگ- سگ های سلبریتی

این سگ هشت ساله، یکی از سلبریتی‌های هالیوود است. صاحب او، لزلی موسیر، کتابی تحت عنوان داگ د پاگ: پادشاه فرهنگ پاپ در نوامبر 2016 منتشر کرد. این کتاب در لیست پرفروش‌ترین‌های سال نیویورک تایمز جا داشت. پس از انتشار این کتاب، داگ تور جهانی خود برای فروش این کتاب رو شروع کرد. انگلستان، فرانسه و آمریکا را گشت و کتاب‌های بسیاری فروخت. کتابی برای کودکان نیز در خصوص او در سال 2019 منتشر شد. او بین سگ های سلبریتی سرآمد به شمار می‌رود.

Tuna Melts My Heart

تونا سگی دورچه است دو نژاد داسکهوند و چی‌واوا است. این سگ ده ساله، یک سلبریتی تمام عیار در اینترنت است. از تصویر او در میم‌های زیادی در اینترنت استفاده شده است. این میم‌ها را با اسم Phteven در اینترنت خواهید دید.

صاحب اصلی او، تونا را در نزدیکی سن دیگو رها کرده بود. او در آن زمان چند ماهه بود و به همین دلیل، یک سری مشکلات پیدا کرده است. ترس شدید از تنها ماندن دارد و گاهی روی زمین با شکم می‌خزد. به همین دلیل، Wormy به معنی کرم، یکی از اولین نام‌های او بود.

تونا-سگ سلبریتی
تونا-سگ های سلبریتی

در چنین شرایطی صاحب یک فروشگاه او را به سرپرستی گرفت. کورتنی دشر صاحب جدید این سگ شد. کورتنی، برای تونا یک صفحه اینستاگرام ساخت و عکس‌هایی از او قرار داد. کم‌کم تونا معروف شد و فالورهای بیشتری جذب کرد. مدل کمی عجیب ظاهر این سگ، کمک بسیاری به این شهرت کرده است. پولی که از تبلیغات توسط تونا جذب شد، به پناهگاه های سگ کمک شده است. همینطور کتابی به نام Tuna Melts My Heart: The Underdog With The Overbite در سال 2015 به چاپ رسید. صفحه اینستاگرام تونا نیز دو میلیون فالور دارد.

Maya the Samoyed

مایا نام سگی سه ساله از نژاد ساموید است. این نژاد بسیار قدیمی است و نام آن از مردمی گرفته که ساکن سیبری بودند. سگ‌های این نژاد، عمدتا سگ‌هایی کاملا سفید هستند. اکانت اینستاگرام مایا 1.9 میلیون فالورد دارد. مایا سگی بسیار شاد است که فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد. صاحب این سگ، کارن نام دارد. فیلم‌های زیادی در یوتیوب و اینستاگرام از دو وجود دارد.

مایا-سگ سلبریتی
مایا-سگ های سلبریتی

Aspen the Mountain Pup

اسپن، یک گلدن رتریور است که در اینستاگرام محبوبیت بالایی دارد. این سگ چهار ساله، در شهر کوچک مانتین سیتی کلرادو زندگی می‌کند. هانتر  و سارا لارنس صاحبان او هستند و تصاویر بسیار زیبایی از او منتشر می‌کنند. آنها در منطقه بسیار زیبایی زندگی می‌کنند. همین باعث می‌شود که عکس‌های اسپن، در فضاهایی باورنکردنی رویت شود. ماجراجویی‌های این سگ با صاحبانش، حتی باعث حسادت انسان‌های ساکن شهرهای بزرگ شده است. صفحه اینستاگرام اسپن حدود سیصد هزار فالور دارد.

اسپن-سگ سلبریتی
اسپن-سگ های سلبریتی

Django and Chloe

جانگو و کلویی، دو سگ ساکن ریودوژانیرو هستند. آنها جزء سگ‌های جهانگرد هستند و با صاحبان خود یعنی برونا و لوئیز دائما کشورهای متفاوت را سفر می‌کنند. فرانسه، ایتالیا، آمریکا، سوئد، اسپانیا، پرتغال، اتریش و کشورهای دیگری در لیست سفر آنها بوده است. این زوج، اولین بار تنها یکی از سگ‌ها را به سفر برده بودند و بعد متوجه شدند که چقدر سفر با سگ‌ها برخلاف انتظار ساده است. به همین دلیل به سفر ادامه دادند و هر دو سگ را با خود راهی کردند. صفحه اینستاگرام جانگو و کلویی بیست هزار فالور دارد.

جانگو و کلویی-سگ سلبریتی
جانگو و کلویی-سگ های سلبریتی

ادامه دارد …

علی امیری فر

Add comment

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.