سگ های افراد مشهور

مقدمه

داشتن سگ از گذشته به عنوان عملی در جهت حفظ امنیت خانه، مرسوم بود. این موضوع به خصوص در منزل افراد ثروتمند که خانه‌های بزرگتری داشتند، بیشتر مورد توجه بود. نگهبانی می‌کردند و در شکار کمک دست بودند. توجهِ سگ به نوعی خوی نارسیستیک صاحب را نیز ارضا می‌کرد. حالا نیز بسیاری از افراد معروف در خانه خود سرپرستی سگ یا سگ‌هایی را برعهده دارند. البته کارکرد نگهبانی سگ حالا بسیار کمرنگ شده است. آنها حالا بیشتر مونس انسانِ هزاره سوم هستند. در ادامه قرار است زمانی را با سلبریتی ها و سگ ها بگذارنیم. پس با ما باشید.

سلبریتی ها و سگ ها

جاستین ترودو

نخست وزیر کانادا، طرفدار بزرگ سگ‌ها است. او در اکانت اینستاگرام خود، تلاش زیادی برای فرهنگ‌سازی جهت پیدا کردن خانه برای سگ‌های بی‌سرپرست انجام می‌دهد. او اخیرا سگی جدید به نام کوما را به سرپرستی گرفته است. سگی که از طوفان هاروی، زنده مانده بود. همینطور دائما او را می‌توان در پناهگاه‌های سگ کانادا دید. اینطور باعث سرپرست دار شدن سگ‌های زیادی شده است.

جاستین ترودو

باراک اوباما

سگ‌های رئیس جمهور سابق آمریکا و خانواده‌اش، جایگاهی ویژه در فرهنگ آمریکایی داشتند. آنها در عکس‌های زیادی در کنار خانواده اوباما دیده شدند. نام این دو سگ بو و سانی است. عکس‌های زیادی از این دو سگ پشمالو در کاخ سفید وجود دارد. مثلا عکس‌هایی که مشغول بازی با ژورنالیست‌ها هستند.

باراک اوباما

کوئین الیزابت دوم

ملکه بریتانیا، از سال 1952 تاکنون بیش از سی سگ داشته است. بسیاری از آنها، نواده‌های سوزان سگ اولیه او بوده‌اند. نژادِ سوزان، ولش کورگی بود. این سگِ نسبتا کوچک، گوش‌های بزرگی دارد و نگهبان به  شمار می‌رود. البته آخرین نسل از کورگی‌های کوئین، اخیرا از دنیا رفت. حالا او دو سگ دورگه (کورگی و داکسهوند) دارد.

ملکه الیزابت

ولادیمیر پوتین

رئیس جمهور روسیه، علاقه زیادی به سگ‌ها دارد. او پنج سگ شناخته شده تاکنون داشته است. به جز یکی از آنها که حالا فوت کرده، مابقی زنده هستند. پاشا، ورنی، یوم و بافی نام این سگ‌ها هستند. این سگ‌ها، عمدتا هدیه‌هایی از سیاستمداران کشورهای مختلف بوده‌اند.

ولادیمیر پوتین

پرنس ویلیام

پرنس ویلیام و کیت میدلتون، سگی به نام لوپو دارند. این سگ که صفحه ویکی پیدا هم دارد، متولد سال 2011 است. لوپو، فرزندِ سگی به نام الا است که به خانواده میدلتون تعلق داشت. این دو سگ از نژاد کوکر اسپانیل انگلیسی هستند. وقتی این خانواده سرپرستی سگ مورداشاره را قبول کردند، رسانه‌‌ها چندان رویکرد خوبی در پیش نگرفتند. لوپو واژه‌ای ایتالیایی و به معنی گرگ است. نماد خاندان میدلتون گرگ است و به همین دلیل آنها این واژه را انتخاب کرده‌اند.

پرنس ویلیام-کیت میدلتون

جیک گلینهال

جیک، علاقه بسیار زیادی به سگ‌ها دارد. او چندین سگ را در سال‌های اخیر به سرپرستی گرفته است. البته در خصوص سگ‌ها و او چیز دیگری نیز مطرح است. چند سال پیش خبری منتشر شد. جیک گلینهال، جان یک سگ را نجات داد! مسئله این بود که او که برای پیاده روی رفته بود، سگی از نژاد دالماسین را دید که گیج در تقاطعی در منهتن ایستاده بود. صاحب این سگِ بزرگ، زنی بود که از او دور افتاده بود. گلینهال به میانه‌ی تقاطع شلوغ رفت و سگ را به صاحبش برگرداند. بسیاری از رسانه‌ها به نیکی از این عمل بازیگر مطرحِ فیلم شاهزاده ایرانی یاد کردند.

جیک گلینهال

دنزل واشنگتن

او نیز علاقه زیادی به سگ‌ها دارد. سگ او، اخیرا با مشکلات سلامتی روبرو شده بود. این لابرادور رتریور زردرنگ، اخیرا در بیمارستان حیوانات بستری بوده است. واشنگتن در توییتی از مردم خواست برای اسپینی، سگ او دعا کنند.

دنزل واشنگتن

تام هاردی

هاردی، همواره نقش مردان سرسخت را بازی می‌کند. با این حال در دنیای واقعی چنین آدمی نیست. او رابطه‌ای بسیار صمیمانه با سگ‌ها دارد. علاقه‌مند به حیوانات، به نوعی به خصوصیت او در نزد مردم تبدیل شده است. وقتی بحث رابطه سلبریتی ها و سگ ها اشاره می‌شود، نام تام هاردی این بین می‌درخشد. یک بار گفته بود که در کودکی سگی به نام مکس در خانه داشتند. اگر مکس اجازه نمی‌داد که او از وی جدا شود، تام به مدرسه نمی‌رفت. او عصبانی می‌شد وقتی می‌دید همسن‌هایش سگ‌هایشان را با هم جنگ می‌دهند. برای هاردی سوال بود که آنها چند شب کنار سگ‌های خود خوابیده‌اند.

تام هاردی

هیو جکمن

بازیگر مطرح سریِ مردان ایکس، دو سگ دارد. یکی از آنها، از نژاد بولداگ فرانسوی است. نام این سگ که 2010 تاکنون او را دارد، دالی است. همینطور یک پودل تریر میکس به نام آلگرا دارد که از 2014 مهمان خانه وی است. رابطه جکمن با این سگ‌ها بسیار خوب است. او عادت دارد که مانند یک پدر، آنها را لباس پوشیده برای پیاده روی ببرد.

هیو جکمن

هیلاری داف

هیلاری داف و همسرش متیو کوما، علاقه زیاد به توله سگ‌ها دارند. آنها اخیرا سگی به نام لوسی را به سرپرستی گرفته‌اند. اگر اینستاگرام هیلاری داف را ببینید، می‌بینید که او عکس‌های زیادی از سگ‌ها منتشر می‌کند. چه سگ خودش و چه سگ دیگران. این شامل پیاده روی با سگ یا دقایق بازی پسرش با سگِ این خانواده می‌شود.

هیلاری داف

مایکل فلپس

پرافتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک، تنها اکانت دو پسر خود بومر و بکت را مدیریت نمی‌کند. او همینطور برای اکانت دو سگ خانواده خود جونو و لجند محتوا تولید می‌کند. طرفداران فلپس عاشق این هستند که او حین شنا با این سگ‌ها بازی می‌کند. عکس‌های بسیار زیبایی از آنها کنار یکدیگر وجود دارد. حتی در بیوی این اکانت نوشته شده که جونو و لجند، برادر و خواهر بزرگترِ بومر و بکت هستند.

مایکل فلپس

لویس همیلتون

قهرمان فرمول یک، رابطه‌ای عالی با سگش داشت. نام این سگِ بولداگ، کوکو بود. همین چند ماه پیش بود که کوکو در بغل همیلتون جان داد. علت مرگ این سگ شش ساله، حمله قلبی عنوان شد. همیلتون در مطلبی که در اینستاگرام خود، بر مرگ کوکو نوشته بود، اذعان کرده بود که کوکو از کودکی مشکلات سلامتی زیادی داشت. در واقع در همان کودکی قرار بود، این سگ خلاص شود. این چیزی بود که پرورش‌دهنده‌ی کوکو به همیلتون گفته بود. با این حال آنها تصمیم به نگه‌داری از این سگ گرفتند و از این بابت پشیمان نبودند.

لویس همیلتون

علی امیری فر

Add comment

Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.

خروج از نسخه موبایل